لباس

مانتو عمده زنانه

مانتو عمده زنانه براي اينکه بتوانيد ميزان گستردگي بازار مانتو در تولیدی پوشاک کشور ايران را درک کنيد ، بهتر است بدانيد هر يک از بانوان ايراني ، به طور ميانگين تقاضا کننده چهار الي هفت مانتو در سال هستند و اين به معني وجود يک بازار بسيار گسترده با مشتريان بالقوه است! مانتو نوعي پوشش بالا تنه مخصوص خانمهاست که به نوعي فرايند پوشش و رعايت حجاب را براي بانوان تسهيل ميکند . مانتو عمده زنانه در ايران علاوه بر بار پوششي ، بار فرهنگي بسيار سنگيني بر دوش دارد و تلاش هاي زيادي از سوي سازمان هاي مختلف براي تنظيم فرهنگ اين نوع پوشش صورت ميگيرد.
مانتو عمده زنانه مانند ساير لباس ها داراي تنوع و طيف هاي بسيار مختلفي است . مانتو هاي روزمره ، اداري ، رسمي ، دانشجويي و مجلسي در بازار موجودند که کاربرد هاي متفاوتي دارند و براي شرکت در مناسبت هاي مختلف از آنها استفاده ميشود. مانتو هاي روزمره معمولا پوششي براي روز هاي عادي و پياده روي و خريد است در حاليکه براي مثال يک مانتو مجلسي و سنگ دوزي شده نميتواند گزينه مناسبي براي اين کار باشد!

مانتو عمده زنانه
مانتو عمده زنانه

ميتوان اظهار کرد امروزه مانتو از تمامي جنس هاي مختلف در بازار موجود است ، پارچه هاي لمه دار ، کرپ ، جودون ، مازراتي ، نخي ، حرير و … از عمده ترين جنس هاي موجود در بازار هستند . مانتو ها به طور عمده براي چهار فصل سال کالکشن هاي مختلفي دارند و بسته به فصول براي دوخت مانتو عمده زنانه ها از پارچه هاي ضخيم تر يا نازک تر استفاده ميشود. پارچه هاي پليسه دار و رنگ هاي پاستلي و روشن از تازه ترين ترند هاي مانتو هستند که طرفداران زيادي به خودشان اختصاص داده اند.
انتخاب يک مانتو عمده زنانه مناسب ميتواند تا حد زيادي ميتواند به متناسب ديده شدن ظاهر افراد کمک کند . دقت کردن به معيار هايي مانند شکل اندامي ، قد و وزن ميتواند از اصولي باشد که خريد يک مانتو مناسب را تسهيل مي کند. از آنجا که مانتو بخش بزرگي از پوشش را تشکيل ميدهد ، تاثير بسزايي در استايل ظاهري خواهد گذاشت و مانند ساير پوشش ها ميتواند از معيار هاي مهم برداشت هاي مختلف ديگران از شما باشد ، بنابر اين انتخاب يک مانتو مناسب براي مراسم مختلف ميتواند از چالش هاي قابل توجه محسوب شود.


پارچه و زيپ يا دکمه از عمده ترين مواد اوليه توليد يک مانتو هستند . توليدي هاي مانتو در ايران ، به دليل جامعه مشتريان عمده اين محصول ، از پرسود ترين توليدي هاي دوخت و دوز محسوب ميشوند . در يک توليدي مانتو عمده زنانه حداقل 4 نفر براي کارگاه هاي کوچک و 10 ها نفر براي مزون ها و توليدي هاي بزرگ به طور مستقيم مشغول کارند که شامل برشکار ، کمک برشکار ، سري دوز ، طراح و… ميشود. طراحي مدرن و دوخت شيک از مهم ترين فاکتور هايي است که با رعايت آن به راحتي ميتوان در عرصه رقابت در اين زمينه پيشتاز بود و به نوعي توجه مشتريان را به محصولات جلب کرد.


با پيشرفت و حرکت رو به جلو صنعت مد در ايران ، امروزه مزون هاي بسيار موفق و پر بازده اي در زمينه توليد مانتو عمده زنانه فعاليت ميکنند و توانسته اند با تبليغات درست به خصوص در محيط اينستاگرام و البته طراحي هاي مدرن ، شکيل و زيبا جايگاه خوبي در بين مشتريان اين عرصه پيدا کنند. زمينه و ظرفيت اين فضا در چند سال اخير آنچنان پيشرفت داشته که بسياري از مزون ها فروش خود را صرفاً به فروش اينترنتي در محيط اينستاگرام محدود کرده اند و توانسته اند از سراسر کشور مشتري جلب کنند و به بازدهي مطلوبي دست يابند.

  • - 4
4
درحال ارسال
امتیاز کاربر 4 (1 رای)
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن